+420 603 978 055 david@hlasovykouc.cz

FIRMY

PRÁCE S HLASEM JAKO SOUČÁST OSOBNÍHO ROZVOJE ZAMĚSTNANCŮ A IMAGE FIRMY

  • školení jednotlivců i pracovních skupin
  • workshopy na míru potřebám firmy a zaměstnanců
  • možno opakovat či doplňovat
  • v českém i anglickém jazyce
  • tvorba specifických školících materiálů

Hlas a způsob řeči každého z nás je nevyhnutelně naší vizitkou.

Hlas přesvědčuje, případně okouzluje, někdy uklidňuje a také prodává.

Zvládnutý mluvený projev je nástrojem přesvědčivé (sebe)prezentace. Mluvčí, který dokáže efektivně využít správnou hlasovou techniku, ten nejenže působí autenticky a přesvědčivě na svůj komunikační protějšek (posluchač, divák, obchodní partner, kolega, student, milovaná osoba…), ale má ve správně posazené řeči a v dechové opoře silný zdroj své vlastní sebejistoty a stability.

Kvalita hlasu a péče o něj hraje obzvláštní důležitou roli např. u následujících povolání:

  • telefonní operátoři, pracovníci callcenter
  • finanční poradci, pojišťovací agenti
  • zaměstnanci bank a úřadů
  • pracovníci klientských center (např. tel. operátorů), prodavači
  • pedagogové, lektoři, školitelé
  • stewardi v autobusech/vlacích/letadlech, recepční

Nezdravý nebo nejistý a neautentický hlasový projev se navenek snadno prozradí a to rázem zmaří záměry mluvčího (např. pokud hodlal klientovi přesvědčivě odargumentovat požadavek na zvýšení budgetu nebo naopak po práci marně doufal, že se sebevědomou ležérností zapůsobí na jistou sympatickou osobu a troufne si pozvat ji na schůzku).

Proto je důležité naučit mluvit jistě, přesvědčivě i poutavě. Jinak v podvědomí druhých snadno vzbudíme nedůvěru či nezájem. Např. špatnou artikulací, užíváním chybných tvarů slov a zejména „neposazeným“ a roztřeseným hlasem bez opory dechu a bez posílení dostatečnou resonancí.